De 3 x diferența
la sistemul complet de încălzire în pardoseală

Pentru că avem încredere în prețurile noastre
Cere oferta personalizata

Rambursam 3X diferenta de pret la sistemul de incalzire in pardoseala

Avem incredere in produsele noastre, asa ca oferim 50 ani garantie. La fel de multa incredere avem  si in preturile noastre, astfel ca rambursam de 3 ori diferenta la sistemul de incalzire prin pardoseala complet, achizitionat de la noi, daca gasesti in alta parte acelasi produs cu pret mai mic. 

Cine poate participa?

Orice persoana fizica (majora) sau juridica, care a achizitionat de pe www.bjorn.ro si a platit sistemul de incalzire prin pardoseala Bjorn Heizung.  Achizitia trebuie sa fie finalizata, adica factura sa fie platita integral.

Ce produse participa la campanie?

Campania se refera la acelasi produs ca cel comercializat pe www.bjorn.ro, adica sistem complet de incalzire prin pardoseala Bjorn Heizung, pentru aceeasi suprafata, compus din cantitati identice de placi, teava, accesorii -racorduri si distribuitor, acelasi brand, acelasi model, avand specificatii identice

Unde caut pretul mai mic?

La magazinele (fizice sau online) din Romania care comercializeaza sisteme de incalzire prin pardoseala, cu sediul social in Romania si care nu se afla in insolventa sau faliment.

Cum demonstrez ca am gasit pret mai mic?

Daca ai gasit pret mai mic la magazinele fizice sau online descrise mai sus, trebuie sa ne trimiti, in maxim 7 zile de la data achizitiei sistemului Bjorn Heizung, fotografii sau print-screen-uri cu dovada pretului mai mic.

Unde trimit dovada ca am gasit pret mai mic?

Prin e-mail, pe office@bjorn.ro

Ce alte conditii sunt necesare?

Produsul sa fie pe stoc la magazinul/site-ul unde ai gasit pretul mai mic. Pretul sa fie mentinut minim 24 de ore (ai gasit pret mai mic, trimiti dovada in acea zi si confirmarea ca pretul s-a mentinut, ziua urmatoare).

Intra in calcul costurile de livrare sau alte servicii?

Nu, se compara doar pretul sistemului, cu aceleasi specificatii, aceeasi suprafata etc.

Cum cer rambursarea triplului diferentei?

Ne trimiti un email cu dovada pretului mai mic (in termen de 7 zile de la achizitia de pe www.bjorn.ro). Noi iti raspundem cu un formular de cerere de rambursare, pe care il completezi si ni-l trimiti. Echipa noastra verifica datele si, daca informatia e corecta, iti rambursam triplul diferentei.

Cum se face plata diferentei de pret?

Prin transfer bancar in contul din care ai platit sistemul Bjorn Heizung.

Daca am returnat produsul la Bjorn Heizung mai pot cere rambursarea diferentei de pret?

Nu, campania se refera doar la situatia in care nu se returneaza produsele achizitionate.

Pentru alte detalii, va rugam sa consulti Regulamentul campaniei ”Rambursam 3X diferenta de pret”.